Tweede weekend (ziek in bed) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Imke - WaarBenJij.nu Tweede weekend (ziek in bed) - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Imke - WaarBenJij.nu

Tweede weekend (ziek in bed)

Blijf op de hoogte en volg Imke

26 Augustus 2012 | Costa Rica, San José

Zaterdag 25 augustus, 16.30 uur;
Het dieptepunt heb ik nu wel gehad geloof ik. Na 3,5 dagen zowat alleen aan bed gekluisterd te zijn geweest, voel ik me eindelijk weer een beetje mezelf. Het leek erop alsof ik griep zou krijgen waar mijn lichaan hard tegen aan het vechten was. De koorts bleef daardoor weg, maar ik had wel te kampen met een flinke hoest inclusief bijbehorende keelpijn en een zwaar hoofd. Door veel slaap en het toch maar innemen van de aanbevolen medicijnen, is het zo goed als over. Al is mijn stem nog niet helemaal terug en kan ik net zo hard blaffen als de honden in de straat.

Heb 2 dagen les gemist en mijn geplande trip heb ik uit moeten stellen naar volgend weekend. De laatste keer dat ik me zo lang achter elkaar beroerd voelde, is alweer bijna 10 jaar geleden. Kan het me echter nog goed herinneren. Ik zat op de HBO en kon toen bijna een week ook alleen in bed doorbrengen. Ik teken ervoor als de volgende maal pas weer over een decennium is.

Daarnet ben ik even downtown San José geweest. Best grappig. Een plein, het hoofdplein vermoed ik, deed me denken aan de Marienplatz in München. Compleet andere stad weliswaar. Huh? Waarom gaat mijn alarm nu af? Ah het is weer tijd voor het vieze hoestdrankje. Nou goed, dat zullen we dan maar eens braaf gaan innemen.

  • 27 Augustus 2012 - 08:32

    Caroline:

    Hoi Imke
    Het is hier in Nederland 27 augustus om 8;22 uur, dus JOUW verjaardag. Dus van harte gefeliciteerd namens ons allen. Ik hoop dat je daar ook nog iets aan je verjaardag hebt.
    Vervelend dat je zo beroerd bent geweest, maar je bent alweer aan de beterende hand, dus dat is wel prettig.
    Lees ook dat je al het een en ander gepland hebt om te ondernemen. Leuk.
    Hier in huize Salters is alles weer aan t werk of naar school. Voor Roos erg zwaar, veel stof om tot zich te nemen en veel huiswerk, Teun doet ook erg zijn best.
    Leon weer in Slovenie sinds gisteravond en ik zo lekker poetsen.

    Imke verder beterschap (maar komt wel goed) en een prettige dag verjaardag.

    groetjes Caroline

  • 27 Augustus 2012 - 13:00

    Lindsy:

    Beterschap immie!!!!
    Volgens mij heb ik ooit gehoord dat het goed is om af en toe flink de griep te hebben..........als dat troost mag bieden.........TOT MAILS!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 27 Augustus 2012 - 21:34

    Brigitte:

    Hoi Imke,
    wat lees ik nou? ziek en jarig? Niet echt een combinatie he? Alsnog van harte gefeliciteerd en snel beter worden, is zonde van je tijd. Nog heel veel plezier.

    Heel veel liefs van een van je sportmaatjes uit Oss,
    Brigitte

  • 29 Augustus 2012 - 08:21

    Rubienne:

    Hey Im, balen dat je zo ziek bent (geweest) zeg! Hopelijk ben in je inmiddels weer een beetje opgeknapt! Wel leuk om je reisverlsagen te lezen :).... Veel plezier en succes en we houden contact! Groetjesssssss
Imke

Actief sinds 07 Aug. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 39938

Voorgaande reizen:

13 December 2012 - 07 April 2013

Back in the snow

12 Augustus 2012 - 08 November 2012

Exploring overseas

Landen bezocht: